حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است
سرخط خبرها

پیش بینی هزار و ۸۱۵ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی مشهد

  • کد خبر: ۱۹۹۱۸۱
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
پیش بینی هزار و ۸۱۵ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی مشهد
فرماندار مشهد گفت: هزار و ۸۱۵ شعبه اخذ رای در کلانشهر مشهد و روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان پیش بینی و جانمایی شد و این تعداد شعبه به هیات نظارت شهرستان پیشنهاد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری اظهار داشت: هم اکنون جانمایی و تعداد شعب اخذ رای از سوی هیات اجرایی استان در حال بررسی است و تا ۲۰ آذر ماه برخی تغییرات احتمالی از جمله حذف و یا اضافه کردن برخی شعب یا تغییر جانمایی برخی از آن‌ها پایان می‌یابد و عدد نهایی به تصویب هیات اجرایی شهرستان مشهد خواهد رسید.

وی ادامه داد: بخش مرکزی مشهد متشکل از روستا‌ها و کلانشهر مشهد برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه به ۱۴ حوزه انتخاباتی تقسیم شده است که ۱۳ حوزه شهرری و منطبق بر مناطق شهرداری مشهد بوده و یک حوزه به نام تبادکان نیز به روستا‌های بخش مرکزی اختصاص دارد.

فرماندار مشهد گفت: هر حوزه انتخاباتی نیز با توجه به جمعیت به یک یا ۲ منطقه انتخاباتی تقسیم می‌شود که هر منطقه بیش از ۱۰۰ شعبه اخذ رای ندارد.

در دوره گذشته یعنی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمعیت سه میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۱۷ نفری شهر مشهد و بخش مرکزی ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۶۲ نفر واجد شرایط رای دهی و در سن قانونی برای رای دادن بودند. همچنین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش مرکزی مشهد با هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رای انجام گرفت.

از مجموع ۱۸ نماینده خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه مشهد و کلات متشکل از شهرستان کلات و کلانشهر مشهد و روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان پنج نماینده را به خود اختصاص داده اند. مردم ۲ بخش احمدآباد و رضویه مشهد به همراه شهرستان‌های فریمان و سرخس یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار خواهد شد و تبلیغات از دوم اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->